"De nieuwsbrieven die voor mij verstuurd worden vind ik zeer goed en duidelijk".

[10-05-2016]

Dirk Vercammen, zaakvoerder van Bloemenatelier Lotus, koos er twee jaar geleden voor om samen te werken met Bepoint. Hij vond het interessant om een klantenbestand te kunnen opbouwen en is dan ook tevreden met de diensten die wij aan hem aanbieden. We laten hem graag aan het woord.



Dirk (rechts) met zijn collega Hans

“In 2014 besloot ik om met Bepoint in zee te gaan met mijn bloemenatelier Lotus. Bepoint was en is nog altijd een interessante dienst om mijn klantenbestand uit te breiden en zo ook aan klantenbinding te doen. Voor ik een contract getekend had bij hen, werkte ik voornamelijk met flyers en vermeldingen in de streekkrant, maar daar zijn de resultaten erg moeilijk meetbaar van. Dat is bij Bepoint niet het geval.

Om een geslaagde samenwerking te hebben vond ik het belangrijk dat mijn klanten effectief e-mails in hun mailbox kregen. En dat verloopt nog altijd zonder problemen. Het systeem van de klantenkaart werkt, maar van mij zou het op een nog snellere manier mogen verlopen.

De nieuwsbrieven die voor mij verstuurd worden vind ik zeer goed en duidelijk. Het team is vriend​elijk en reageert indien nodig snel op aanpassingen die ik wil doorvoeren. Afhankelijk van de sector waarin u werkt, kan ik Bepoint zeker aanraden. Het is een goede manier om uw klanten op de hoogte te houden en u moet er zelf geen tijd insteken. Akkoord, u moet voor de diensten betalen, maar voor wat, hoort wat! De service die aangeboden wordt vind ik dan ook perfect.”