"Dankzij Bepoint kan ik de gegevens van mijn klanten opslaan en bundelen"

[06-04-2016]

Fietsen Van de Water is een gevestigde waarde in Kasterlee. Ze vinden het belangrijk om hun klanten persoonlijk te kunnen bereiken en hen te helpen met alles wat met fietsen te maken heeft. Begin 2015 besloten zij om hun klantenbestand deftig te bundelen en kozen daarom voor Bepoint. Harry Van de Water vertelt ons waarom hij voor Bepoint koos en wat hij van onze diensten denkt.


“Begin 2015 kwam er een vertegenwoordig van Bepoint bij ons over de vloer. Hij vertelde ons wat Bepoint was en wat de voordelen zijn. Ik vond het een interessant systeem, zeker omdat het makkelijker zou worden om de gegevens van al mijn klanten op te slaan en samen te bundelen. Voor mijn klanten is er ook geen verplichting om mee te gaan in het systeem en dat was ook belangrijk voor mij.

Bij Fietsen Van de Water schenken wij onze klanten op hun verjaardag een coupon met €10 korting. Dankzij het systeem van Bepoint is het mogelijk om deze automatisch te versturen. Je kan je waarschijnlijk wel voorstellen hoe tevreden mijn klanten hiermee zijn. Ik krijg er dan ook veel positieve retour op.

Voor ik in zee ben gegaan met Bepoint werkte ik nog met de alom bekende papieren klantenkaart. Ik had altijd een rekenmachine nodig om de kortingen van mijn klanten te berekenen. Met Bepoint is het veel gemakkelijker. Mijn klanten hebben geen kaart meer nodig en het systeem houdt alle gegevens goed bij. Het is fantastisch om mee te werken zowel voor mij als voor mijn klanten.

Ik denk er aan om in de toekomst ook nieuwsbrieven te laten creëren door Bepoint. De samenwerking met Bepoint verloopt altijd heel vlot. Als er problemen zijn, kunnen wij hen altijd bereiken en helpen ze ons snel vooruit.”