Het concept

Bepoint biedt handelaren een uniek systeem aan, gebaseerd op 4 basisprincipes: aantrekkelijke wedstrijden, communicatie, de loyaliteit van uw klanten en tijdsbesparing.
 

Principe 1: Aantrekkelijke wedstrijden

Vanaf het moment dat uw klant binnenstapt in uw zaak kan hij deelnemen aan een gratis, snelle en simpele wedstrijd. Dat kan allemaal via onze moderne en interactieve totem.

Het principe is simpel, de klant moet antwoorden op twee vragen om deel te nemen aan de loting. De prijs is altijd een speciaal cadeau, dat aan uw klant wordt aangeboden, zodat zij terug naar uw zaak zullen komen om maandelijks het geluk te vinden en een prijs te winnen.
 
Uw voordeel? U verzamelt automatisch de gegevens van de deelnemende klant. Ze worden simpel geïmplementeerd in uw klantenbestand. Zo verhoogt u uw database en kan u de band met uw klanten onderhouden door hen regelmatig nieuwsbrieven en coupons te versturen.
 

Principe 2: de communicatie naar uw klanten

Bepoint is ook een systeem dat u toelaat om regelmatig communicatieboodschappen en het imago van uw bedrijf te versturen naar uw klanten. Vanaf ons platform (my.bepoint.be) kan u gemakkelijk een template van een nieuwsbrief opslaan en deze versturen naar al uw klanten met één simpele klik.
 
Het voordeel van Bepoint? Wij doen dat allemaal voor u
 
De creatie van uw e-mailcampagnes:
communicatie naar uw klanten toe is noodzakelijk om een goede relatie met hen te onderhouden. Met dat in het achterhoofd, ondersteunt Bepoint u en verlichten wij u van deze taak, die soms veel tijd in beslag kan nemen voor u. Samen kiezen we de template voor uw e-mail die voor u het beste past. Nadien zal ons team de teksten creëren voor uw promoties en houden wij ons bezig met het versturen van de nieuwsbrieven.

De lancering van stipte mailings:
Tijdens het aanmaken van uw account, stellen wij samen met u de lay-out op en stellen we het automatische versturen in van:
 
  • Een welkomstmail of sms:(Het doel? Uw klant welkom heten in uw zaak en hem een cadeau of korting aanbieden bij zijn volgende aankoop).
  • Een bericht sturen om uw klant een gelukkige verjaardag te wensen. En dat dankzij de verjaardag die ingevuld werd tijdens de registratie in uw database.
  • Tot slot zal er ook een e-mail verzonden worden naar uw klant om hem te laten weten dat zijn klantenkaart vol is en dat het aantal punten bereikt is. Deze e-mail geeft u de kans om de klant naar uw winkel te krijgen, aangezien hij bij zijn volgende bezoek recht heeft op een cadeau, een korting of een ander, door u gekozen voordeel.

Communiceer regelmatig,, zodat u niet vergeten wordt. Rakel op tijd het geheugen van uw klanten op dankzij deze 3 automatische communicatieboodschappen!
 
Meet de resultaten van uw acties
Van zodra u alle boodschappen om uw klanten aan te trekken geactiveerd heeft, laat Bepoint u toe om de effectiviteit van deze middelen te meten aan de hand van duidelijke en gedetailleerde statistieken. Zo krijgt u informatie over het aantal bezoeken, de demografische gegevens, het aantal effectieve aankopen, het openingspercentage van uw e-mails, het aantal coupons dat gebruikt werd, etc.
 
Al deze informatie zal u terugvinden op het unieke Bepoint platform(my.bepoint.be). Onze klanten beschikken op het platform over duidelijke grafieken en tabellen die hen toelaten om de informatie of het gedrag van hun klanten te analyseren.

Principe 3: klantenbinding

Klantenbinding is de prioriteit van alle bedrijven. Zonder uw klanten, zou u niet bestaan! Bepoint draagt bij aan de klantenbinding en stelt u gerichte marketingoplossingen voor.
 
Het verzamelen van punten: u kan aan uw klanten een elektronische klantenkaart aanbieden. Zonder dat u hen moet opzadelen met een fysieke kaart, kan u hen punten of stempels toewijzen. Zodra het maximum aantal punten dat u vastgelegd hebt, bereikt is, kunnen uw klanten profiteren van een korting. Ons systeem zal hen automatisch op de hoogte brengen;
Uw klant wordt zo overhaalt om regelmatig terug te keren naar uw zaak om te genieten van deze punten en de kortingen.
Verzending van kortingsbonnen (coupons): : de opkomst van coupons in winkels is tastbare realiteit geworden. Eén Belg op vijf gebruikt regelmatig dat soort kortingen tijdens zijn aankopen. Dankzij Bepoint kan u eenvoudig coupons genereren en ze versturen naar uw klanten. Zowel via e-mail als via onze commerciële ruimte. Wij willen u nogmaals verzekeren dat onze teams altijd klaar staan om u te helpen met de creatie en verzending van deze coupons.
 

Principe 4: Tijdsbesparing

Het is interessant voor u om met Bepoint te werken om te genieten van een volledige ondersteuning: installatie van het systeem, opleiding over het Bepoint platform, gratis technische hulp en ondersteuning van ons team tijdens de realisatie van uw e-mailcampagnes of coupons.
 
  • Automatisch ophalen van uw klantengegevens: het Bepoint systeem verzamelt ze helemaal alleen en voegt ze direct toe aan uw database.
  • Ondersteuning van het Bepoint team
    • Communicatie : ons team staat te uwer beschikking voor de creatie van uw e-mailcampagnes of uw coupons, deze te coderen om hen te verzenden,… Kortom: wij zorgen voor alles!
      • Technisch : onze techniekers installeren de totem, maken uw account aan op het online platform en leggen u van A tot Z uit hoe dat allemaal werkt. Onze helpdesk is 5 dagen op 7 van 9u tot 19u bereikbaar om al uw vragen te beantwoorden en eventueel een reparateur ter plaatse te sturen.